I och med avslutet på veckans fotbollscamp har det nu blivit dags för oss på kansliet att ha semester. Under semesterperioden gäller följande:
Vecka 27-32 (ej v.28): Kansliet är delvis stängt för besök, men vi finns tillgängliga på mail och telefon enligt ordinarie öppettider. För snabbare respons ber vi er att mejla både fredrikp@kvarnbyik.se samt ludde@kvarnbyik.se alternativt även kansli@kvarnbyik.se vid behov.
Vecka 28: Kansliet är helt stängt vilket innebär att svarstiden kommer vara något längre. Under denna vecka ber vi er att kontakta kansli@kvarnbyik.se.
Vi i Kvarnby IK vill passa på att tacka er alla för en fantastisk vårsäsong och önska er en riktigt härlig sommar. Till er som ska spela cuper under sommaren önskar vi ett stort lycka till!